الثلاثاء، 2 سبتمبر 2008

بيقولوا حب


صباح الخير يا بشرية



واحب اوجه شكرى للجنرال هاكر على طرحه للموضوع



وكمان احب ارخم عليه واخد منه المايك علشان اقول انا كمان راى



المهم الموضوع الناهردة عن الحب



وقال ايه بكل الحب هانرغى فى الحب



مقدما يعنى الحب ده انواع



والحب اللى بنقصده الناهردة هو حب قيس لليلى



يعنى الحب اللى بين الشباب مش الحب الفطرى



المهم الحب ده هو اعقم حب ممكن تشوفه او تمر بيه



الحب بالطريقة دى هو عبارة عن لعب عيال



وبيبقى شعور سخيف ان واحد بيحب واحدة لمجرد انه عايز يعيش قصة حب



ولو حتى مع معزة فى الشارع



او واحدة عايزة بغل يخطفها علشان يفضلوا يحبوا بعض



وكأن ده هو هدفهم فى الحياة



يعنى اللى بيذاكر بيذاكر علشان يعجب واحدة



واللى بتشتغل بتشتغل علشان تلاقى اى اهبل يحبها



الناس نسيت مهمتها على الارض



هو بعد الكلام ده انا مش هاقول انى معصوم او حكيم



انا اه عشت قصة حب بس عقيمة



انما انا فعلا كنت متخلف لما حبيت لانى فعلا لوهلة نسيت حاجات كتير



انما عرفت ارجع زى ما انا



المهم من كل الرغى ده ان الحب ده احساس عقيم



ومستنى راى الجنرال التنين فى الموضوع



والى لقاء فى موضوع تانى اذا كان ليا عمر



سلام

ليست هناك تعليقات: